i will come back so0n...bye
نوشته شده توسط : حامد

بسم الله الرحمن الرحيم

 

 

گفتم:خسته ام،گفتي:هرگز از رحمت خدا نااميد مباشيد(زمر۵۳)

گفتم:كسي را ندارم،گفتي:از رگ گردن به تو نزديكترم(ق۱۶)

گفتم:اما انگار مرا فراموش كردي،گفتي:مرا ياد كنيد تا شما را ياد كنم(بقره۱۵۲)

گفتم:تا كي بايد صبر كرد؟؟گفتي:تو چه ميداني شايد آن ساعت بسيار نزديك باشد(احزاب۶۳)

گفتم دلم گرفته،گفتي:بايد به فضل و رحمت خدا شادمان شويد(يونس۵۸)

بيياييد قرآن را دوباره بخوانيم...

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 





:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 128
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: